joi, august 16, 2007

Ce bucurie in casa mea!!!

Vineri, 10 august, va ramane un timp o data memorabila pentru mine - am devenit "bunica"! Bela mea a nascut azi 8 puisori superbi. Ma gandeam ca va naste abia peste 1-2 saptamani, dar... surpriza! Cu doar un sfert de ora mai devreme ma intampinase latrand bucuroasa si apoi a disparut.... Desi am avut mereu caini in curte, nu am avut niciodata ocazia sa vad nascandu-se pui.... E ceva cu totul deosebit.... Peste vreo doua saptamani am sa postez si pozele cu ei - abia atunci le dau ochii.

Ieri concluzionam cu o colega de serviciu ca noi nu suntem in stare sa facem copii, dar catelusele noastre nu au stat prea mult pe ganduri. Si chiar le place noua postura de mamica!

Acum va trebui sa vad ce fac cu 8 puisori si cum le gasesc stapani. Asa ca daca stiti pe cineva doritor, dati un buzz.

Niciun comentariu: