luni, septembrie 03, 2007

Si inca o zi...


Azi de dimineata m-am trezit cu capul pe pieptul iubitului meu si ma intrebam in naivitatea mea de ce trebuie sa ma dau jos din pat, de ce trebuie sa ma dau jos din pat, sa parasesc caldura aceea placuta de sub paturica, sa ma despart atatea ore de mirosul ademenitor al pielii celui de langa mine, sa ma lipsesc de mangaierea lui... DE CE???? Nu inteleg de ce atunci cand ma simt bine apare ceva sau cineva care sa strice armonia pe care cu atata greutate o construiesc!!! DE CE????

Dupa ce in ultimele zile m-am tamponat usor cu diverse persoane din anturajul meu, adanc indoctrinate cu ceea ce se numeste moralitate si conduita civilizata, si am iscat cateva valuri aparent inofensive, azi m-am hotarat - nu am sa-i mai permit nimanui sa se amestece in viata mea. Si uite cum am de gand sa sochez toata comunitatea si am sa raman in amintirea colegilor mei de generatie... Ce m-a impiedicat sa fac asta mai demult? Ei bine, m-am intrebat si eu adesea si nu am gasit decat un singur raspuns: asa suntem invatati din prima zi in care pasim in aceasta viata. Suntem indoctrinati cu respectul si atasamentul fata de parinti si bunici, cu obedienta fara carctire fata de acestia, chiar daca viziunea lor nu mai corespunde cu realitatile socio-culturale ale lumii prezente, sunte invatati de Biserica ca e un pacat deosebit de grav sa nu dam ascultare celor mai in varsta. La toate acestea, mai trebuie adaugat si faptul ca femeile vin pe lume cu un defect major - suntem supuse traditionalismului, conservatorismului. E cumplit de greu sa te revolti, sa darami redutele invizibile ridicate atatia ani in jurul nostru, dar nu e imposibil.... E atat de usor sa critici pe altii in actiunile lor, dar pus in aceeasi situatie, te pierzi si accepti drumul mai facil... M-am saturat sa o fac. Vreau sa cred ca totusi cei care risca mult au si castiguri pe masura....

De ce ma simt atat de debusolata si dezolata????



Un comentariu:

Raluca Ilie spunea...

Poate pentru ce prima data cand te revolti si cand simti ca atatia ani ti s a facut o nedreptate si poate ca acum e prima data cand vrei cu adevarat sa arati lumii cine esti sa uiti de respect si de credinta. Prima data cand vrei sa zici "NU!" nu mai dau pentru ca mie nu mi se da inapoi...si cand vrei sa nu ti mai pese si sa traiesti pentru ca asa vrei tu si asa cum vrei tu nu asa cum vor cei din jur...chiar daca ei sunt mai mari si teoretic mai intelepti. Vrei sa gresesti singura si sa te convingi sg de asta nu sa ti se zica...
ce pot sa spun...Good luck...:-??